مراقبت و سلامتی

روش‌های استفاده از کپسول‌ ویتامین E

کپسول ویتامین E

روش‌های استفاده از کپسول‌ ویتامین E

کپسول‌ ویتامین E که به کپسول Evion نیز معروفند، انباری پر از سلامتیست. این روغن را می توان در قسمت‌های مختلف بدن از سر تا پا استفاده کرد. روغن ویتامین E از پوست، تا ناخن با راه های مختلف به بدن شما کمک می‌کند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید با آن از کپسول ویتامین E بیشترین استفاده را ببرید:

رشد ناخن:

دستان شما در طول روز به طور مداوم درگیر کارهای مختلف می‌شود. آشپزی، ظرف شستن، شستن لباس‌ها و… 

هر فعالیتی که انجام می دهید به سست شدن، ترک خوردن یا از بین رفتن لایه روی ناخن‌های شما منجر می‌شود.  حتی ممکن است زرد شوند و شروع به شکستن کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، تنها چیزی که نیاز دارید یک کپسول ویتامین E است! فقط از روغن برای ماساژ ناخن و پوست اطراف ناخن خود به آرامی استفاده کنید. این کار را ترجیحاً قبل از خواب انجام دهید. به این صورت ناخن های شما رطوبت مطلوب را دریافت می‌کنند.

کپسول‌های ویتامین E

کپسول‌های ویتامین E

کرم ضد چروک:

برای کسانی که خطوط و چین و چروک های پوستی دارند ، روغن ویتامین E می‌تواند به عنوان کرم ضد پیری استفاده شود. این روغن سرشار از آنتی اکسیدان است و گردش خون را افزایش می‌دهد. ماساژ دادن پوست با روغن ویتامین E نه تنها ساختار پوست شما را بهبود می‌بخشد بلکه باعث سفت شدن و درخشندگی پوست شما نیز می‌شود.

روغن ویتامین E

روغن ویتامین E

جلوگیری از آفتاب سوختگی:

اگر پوست شما حساس و مستعد آفتاب سوختگیست، روغن ویتامین E برای شما بسیار مفید است. روغن ویتامین E به دلیل قدرت مرطوب کنندگی بالایش می‌تواند پوست خشک را درمان کند. اگر پوست شما در اثر آفتاب سوختگی دچار سوزش و خارش می‌شود، می‌توانید از ترکیب روغن ویتامین E با ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

ویتامین E

ویتامین E

و حالا به سراغ بحث شیرین اصلاح می‌رویم:

کپسول های ویتامین E به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی خود معروف هستند. می‌توانید چند قطره روغن ویتامین E را با کرم معمولی خود مخلوط کرده و آن را روی پوست تمیز قرار دهید. این ترکیب به عنوان سرم عمل می‌کند. اگر شما پس از اصلاح این سرم را روی پوست خود امتحان کنید، متوجه تفاوت آن از مابقی کرم‌ها می‌شوید!
خاصیت مرطوب کنندگی بالای روغن ویتامین E مانع خشکی پوست پس از اصلاح می‌شود. در نتیجه پوست شما شادابی و طراوتش را حفظ می‌کند.

نکته: قبل از هرگونه استفاده از این روغن، آن را روی بخش کوچکی از بدن خود امتحان کنید. ممکن است بعضی پوست‌ها به آن حساسیت نشان دهند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “روش‌های استفاده از کپسول‌ ویتامین E

  1. بسیار مقالات خوب و ارزشمندی در اختیار عموم قرار میدین واقعا عالی هستین موفق باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *